Eén tegen eenzaamheid met een muzikale reis door de sixties

13 september 2023

Eén op de zeven Nederlandse volwassenen voelt zich sterk eenzaam. Nog eens één op de drie Nederlanders heeft er wel eens last van (Gezondheidsmonitor 2022, GDD’en, CBS en RIVM). Onderzoek wijst uit dat eenzaamheid gevolgen kan hebben voor de gezondheid.

Ook onze gemeente staat voor de uitdaging om deze eenzaamheid aan te pakken. In samenwerking met Stichting de Tijdmachine organiseren we daarom het evenement ‘Gouwe Ouwe’.

Theater de Kampanje wordt daarvoor op dinsdag 26 september 2023 vanaf 14.30 uur omgetoverd in een feestelijke omgeving. Tijdens de voorstelling kunt u genieten van livemuziek van vroeger. Samen zingen, dansen, luisteren, kijken, herinneringen ophalen, maar ook nieuwe mensen ontmoeten.

Naast de muzikale beleving is er een informatiemarkt aanwezig, waar lokale organisaties zoals Rick Niks Bodylanguage, de bibliotheek en Stichting Present zich presenteren. Deze markt biedt gelegenheid om meer te ontdekken over de verschillende activiteiten en diensten die worden aangeboden bij u in de buurt. Van sociale contacten tot sport en educatie!

De entree is € 5,- p.p. Bij de entreeprijs is koffie/thee en de garderobe inbegrepen. Reserveer tijdig uw kaartje via www.kampanje.nl of bel 0223 57 46 64.

Let op: u krijgt geen stoelnummer, maar kunt op de dag zelf een stoel uitkiezen. Verder is er een dansvloer aanwezig waardoor er de mogelijkheid is om samen te dansen.

Al andere plannen op 26 september maar wilt u dit evenement niet missen? Geen zorgen, ook op 12 december 2023 (kersteditie), 8 maart 2024 en 2 juni 2024 kunt u weer mee met deze muzikale reis!