Kandidaat raadslid

Richard de Graaf

Over Richard de Graaf

Als geboren en getogen inwoner van Den Helder ben ik al jaren actief maatschappelijk betrokken in onze gemeente. Ik ben nu al zeven jaar lid van de PvdA en heb de nodige bestuurservaring, waaronder provinciaal en in het hoofdbestuur van de FNV. De afgelopen jaren zijn we als lokale PvdA-afdeling teveel naar binnen gericht geweest terwijl we het vertrouwen van onze kiezers en achterban voor een groot deel hebben verloren. Aankomende verkiezingen moeten we nu duidelijke winst boeken en met vier tot zes volwaardige zetels in de gemeenteraad komen. Ik hoop door mijn plaats 10 op de lijst mijn steentje bij te kunnen dragen om een begin te maken om het vertrouwen van onze kiezers terug te winnen. Op deze manier kunnen we als PvdA-afdeling Den Helder stemmen binnenhalen en het flinke verlies bij de afgelopen verkiezingen herstellen en voorkomen dat andere partijen ten koste van de PvdA winst boeken.