6 juni 2017

Wij zoeken kandidaat raadsleden en steunfractieleden voor de periode 2018-2022

Wij zoeken kandidaat raadsleden en steunfractieleden voor de periode 2018-2022. Een krachtige PvdA in de coalitie of oppositie is nodig om Den Helder duurzamer, mooier en socialer te maken. Daarbij kan jouw inzet het verschil maken.

Wij zijn op zoek naar diegene die zich betrokken voelt bij de gemeente Den Helder en die zich in wil zetten voor een mooiere gemeente vanuit de idealen van de PvdA. Wil jij meebeslissen over (bijvoorbeeld) parkeren in de binnenstad, bestrijding van armoede, bereikbare zorg voor iedereen? Ben jij de bevlogen buurtbewoner of ben jij juist het financiële wonder die elke euro verantwoord wil (laten) uitgeven? Stuur dan een mail naar het bestuur  om je interesse voor het raadslidmaatschap kenbaar te maken. Hieronder is een aanmeldformulier te vinden.

2017-06-06 Aanmeldformulier kandidaat Raadsleden gemeente Den Helder

Nieuwsgierig? Wil je meer weten? Kijk dan voor het  profiel van de PvdA-fractie en profiel van PvdA raadslid op https://denhelder.pvda.nl/

Heb je twijfels of vragen over je mogelijke kandidaatstelling, bel dan met de voorzitter via 0223-668848 voor een goede kop koffie. Dan combineren wij het nuttige met het aangename en bespreken wij alle vragen over een mogelijke kandidaatstelling. ( pvdadenhelder1@gmail.com)

Heb je zelf geen interesse, maar ken jij iemand die wij kunnen en misschien zelfs wel moeten overtuigen dan horen wij dat ook graag. Wij zijn altijd op zoek naar die onbekende helden van Wageningen die ons kunnen helpen bij het vertegenwoordigen van onze idealen.

Met vriendelijke groeten, namens het bestuur,

Maja de Jong, voorzitter