31 mei 2018

Makkelijk Melden via de app

Straatmeubilair beschadigd? Afval op straat? Stoeptegels omhoog of straatverlichting kapot? Vertel het ons meteen via de app ‘Makkelijk Melden’. In een handomdraai heeft u het probleem op straat gemeld, vervolgens kunnen wij snel actie ondernemen om het op te lossen.

Alle problemen die u buiten in uw omgeving opmerkt meldt u voortaan gemakkelijk via uw smartphone of tablet. Download hiervoor de gratis app ‘Makkelijk melden’ via de App Store of Google Play. Via deze app kunt u ook een foto van het probleem meesturen, net als bepaalde gegevens, bijvoorbeeld of u overlast ondervindt of wie de veroorzaker is van het probleem. De app signaleert waar u bent dus dat hoeft u niet uit te leggen. De melding komt rechtstreeks binnen bij de betreffende vakafdeling van de gemeente, die het probleem zo spoedig mogelijk oppakt en afhandelt. Zo zijn wij u steeds beter en sneller van dienst. En u draagt zelf een steentje bij aan een betere leefomgeving.
Overigens behandelt de gemeente Den Helder alleen meldingen die via de App Makkelijk Melden binnenkomen en dus niet van andere partijen zoals Fixi en Buiten Beter, die ook een dergelijke app op de markt hebben.

Geen smartphone of i-Pad? U kunt meldingen ook nog steeds doen via onze website www.denhelder.nl